Kontakty

PROFIZOO s.r.o.

Pod Divadlem 640, 284 01 Kutná Hora - Hlouška
Telefon: +420 721 877 877
(Na e-maily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 3 pracovních dnů.)
IČ: 28924975
DIČ: CZ28924975

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městským Soudem v Praze v oddílu C, vložka 153490

Volejte 721 877 877 linka je zřízena pro objednávky po-pá: 9.00 − 16.00

Napište nám

Číslo objednávky nám pomůže přesněji a rychleji zareagovat na Váš dotaz.

Objednávku standardně vyřizujeme do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Prosím proto ještě o strpení. V případě, že nebude možné Vaši objednávku včas vyřídit, budeme Vás telefonicky nebo emailem informovat.

Prosím o kompletní rozbalení všech doručených zásilek z obalové folie.

Drobnosti jsou obvykle přiloženy pod ohyb krmiva a nejsou viditelné.

V případě, že ani po rozbalení všech zásilek, není objednávka kompletní, kontaktujte nás obratem emailem na info@profizoo.cz nebo telefonicky na 721 877 877 (po-pá 9:00 – 16:00 hod.)

V případě České pošty má každá ze zásilek své vlastní číslo a dodací data. K doručení proto nemusí dojít ve stejný den. Prosím proto ještě o strpení.

Automatická registrace zákazníka do našeho internetového obchodu probíhá až po vytvoření první objednávky, ve které zákazník s registrací souhlasí (tzn. nezaškrtne možnost "Chci provést nákup bez následné automatické registrace vyplněním fakturačních a doručovacích údajů").

Po takto vytvořené objednávce jsou zákazníkovi na uvedený email odeslány přihlašovací údaje.

Prosím kliknout na odkaz: https://profizoo.cz/dokumenty/muj-ucet/newsletter.html a zde vyplnit Vaši emailovou adresu a potvrdit: "Přihlásit se k odběru novinek".

Při platbě běžným bankovním převodem Vám zašleme na e-mail informace k platbě (číslo účtu včetně kódu banky, částku a variabilní symbol, který slouží ke spárování objednávky). Tento e-mail je odeslán, jakmile je objednávka kompletně připravena. To standardně bývá do 1-2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Prosím proto ještě o strpení a o kontrolu Spamu a Hromadné pošty ve Vaší emailové schránce. E-mail se zálohovou fakturou může být do těchto složek automaticky filtrován.

Prosím o kontrolu Spamu a Hromadné pošty ve Vaší emailové schránce. E-mail se zálohovou fakturou může být do těchto složek automaticky filtrován.

Jakmile dojde k připsání platby, bude objednávka předána do expedice. Následně si zásilku převezme dopravce a bude Vás informovat ohledně termínu doručení.

Pokud Vám nefunguje platba PayU, můžeme Vám nabídnout změnu na bankovní převod, nebo dobírku. Prosím kontaktujte nás emailem na info@profizoo.cz nebo telefonicky na 721 877 877 (po-pá 9:00 – 16:00 hod.), abychom Vám zaslali nový odkaz na úhradu objednávky PayU, nebo platbu pozměnili na bankovní převod či dobírku.

Prosím kontaktujte nás obratem emailem na info@profizoo.cz nebo telefonicky na 721 877 877 (po-pá 9:00 – 16:00 hod.) s informací, jakou změnu požadujete.
V případě, že Vaše objednávka ještě nebyla vyřízena, změnu provedeme. Pokud již byla objednávka vyřízena, není její změna bohužel možná.

Doprava zdarma v případě objednávky nad 999,- se vztahuje pouze na dopravu Českou poštou. V případě dopravy DPD je vždy účtována doprava. Kompletní nabídka dopravců a ceník dopravy - https://profizoo.cz/doprava-postovne

Prosím kontaktujte nás obratem emailem na info@profizoo.cz nebo telefonicky na 721 877 877 (po-pá 9:00 – 16:00 hod.) s informací, jakou změnu požadujete.

V případě, že Vaše objednávka ještě nebyla vyřízena, změnu provedeme. Pokud již byla objednávka vyřízena, není její změna bohužel možná.

Do 14 dní od převzetí zásilky je možná výměna nebo odstoupení od smlouvy. Prosím o odeslání nepoužívaného a nepoškozeného zboží zpět k nám na adresu:

PROFIZOO s.r.o.
Pod nádražím 1951
286 01   Čáslav

Prosím k zásilce přiložit kopii faktury a stručný popisu Vašeho požadavku.
V případě výměny je účtováno poštovné. V případě požadavku na vrácení peněz prosím o přiložení čísla účtu.

Po obdržení vráceného zboží bude Váš požadavek vyřízen. Prosíme o strpení. Pokud ani po 10 dnech od odeslání zásilky, nemáte platbu zpět na svém účtu, prosím, kontaktujte nás emailem na info@profizoo.cz nebo telefonicky na 721 877 877 (po-pá 9:00 – 16:00 hod.) a my situaci prověříme.

Prosím kontaktujte nás obratem emailem na info@profizoo.cz s popisem reklamace a fotografiemi poškozeného zboží a fotografií zásilky před rozbalením. Vše prověříme a o dalším postupu Vás budeme informovat.

Prosím kontaktujte nás obratem emailem na info@profizoo.cz nebo telefonicky na 721 877 877 (po-pá 9:00 – 16:00 hod.) s informací, kterou objednávku si přejete zrušit.

V případě, že objednávka ještě nebyla vyřízena, zrušení provedeme. Pokud již byla objednávka vyřízena, není její zrušení bohužel možné.

Kolonka slevového kódu je aktivní v případě jednorázové slevy, soutěže nebo při konání slevové akce.

O takových akcích informujeme na našich stránkách nebo jste o nich v případě registrace informován emailem.